Scopul concursului a fost generarea ideii de încredere în vaccinare, iar prin această inițiativă, organizatorii au dorit să mobilizeze creativitatea generațiilor tinere de a convinge populația – a subliniat Szócska Miklós, directorul Centrului de Management Sanitar al Universității Semmelweis din Budapesta.

           La acest concurs au participat 20 de echipe din diverse facultăți din Ungaria și România (fiecare echipă fiind alcătuită din 4 studenți) care studiază în diferite domenii (sănătate, informatică, fizică, sociologie, etc). La acest concurs, Universitatea din Oradea a fost reprezentată de 2 echipe, coordonate de d-na prof.univ.dr. Jurca Tünde, formate din studenții de la Facultatea de Medicină și Farmacie din Oradea, specializarea Farmacie (Agód Noémi, Balaskó Anett, Pop Nikolett, Bodor Zsófia - prima echipă și Asztalos Bálint Beatrix, Bartha Henriett, Gyenge Antónia, Kacsó Beáta- Noémi - cea de a doua echipă).

          Concursul s-a derulat în 10 și 11 decembrie 2021, echipele având la dispoziție 24 ore să dezvolte în comun o idee inovatoare conform criteriilor date, și sub forma unui “pitch” scurt, proiectele au fost prezentate în fața comisiei de concurs.

        Spre bucuria și mândria noastră, o echipă din Oradea condusă de Balaskó Anett a câștigat premiul III, al cărui proiect a susținut idea de inițiere a unei campanii social-media, ca fiind cea mai adecvată metodă pentru a informa tinerii studenți despre importanța vaccinării împotriva COVID 19, respectiv de convingere pentru vaccinare. Această campanie ar consta în niște sesiuni organizate pe aplicația Instagram, unde, atât specialiștii în domeniul sănătății, cât și persoane numite ,,influenceri'' ar determina tinerii să accepte vaccinarea, prin împărtășirea acestora experiențele personale legate de vaccinare. Concomitent, pe platforma aplicației Tik-Tok s-ar da startul la o provocare (Challenge), cu scopul de a spori popularitatea vaccinului. “ Faptul că am putut să luăm parte la acest concurs, a reprezentat o adevărată onoare pentru noi.

        ”Tânăra generație ne-a arătat un drum nou, atât în ​​idei persuasive, cât și în inovare. Ne vom asigura ca ideile exprimate de echipă să ajungă în cât mai multe locuri”, (mesaj primit de la organizatorii concursului).

Biroul de Comunicare

Image  Image  Image